Perspective: „Logo-ul Lead e o privire de sus asupra stadionului, văzut ca un templu al sportului”
Adrian Țoca 3 decembrie 2015Printre multele lucruri frumoase care s-au întâmplat pentru ca Lead.ro să devină posibil în forma pe care o vedeți, la loc de frunte este logo-ul. Ca în orice poveste de creație, n-a fost câtuși de puțin simplu, dar am avut norocul să fim înțeleși, sprijiniți și inspirați de un partener nemaipomenit. Suntem incredibil de mândri de logo-ul Lead, realizat de agenția de branding Storience și suntem norocoși să pornim la drum cu o identitate vizuală care ne reprezintă și ne face să ne simțim confortabili.
Ca și la Treizecizero, aspectul vizual este una dintre prioritățile noastre, iar rezultatul final ni se pare curajos, dinamic, nou și îndrăzneț, în ton cu designul realizat cu multă răbdare de Livedesign, partenerul de nădejde al Treizecizero și, acum, al Lead. Logo-ul strigă sport, cum ni s-a spus, la un moment dat. Și a avut o concurență strașnică în setul de propuneri inițiale al Storience, cu alte două variante de asemenea foarte bune. Le mulțumim mult-mult tuturor celor care au contribuit la aspectul vizual al Lead, pentru răbdare și profesionalism, pentru că au crezut în proiectul nostru și pentru l-au tratat cu atâta grijă și pasiune.
Să-i lăsăm pe cei de la Storience să ne spună ce le inspiră lor rezultatul final:
„Logo-ul Lead e o privire de sus asupra stadionului, văzut ca un templu al sportului. A bird’s eye view, cum spune englezul. Sau A Lead’s eye view, cum am spune noi acum. Adică o privire pătrunzătoare, cuprinzătoare și imparțială.
Inițiala L transformă stadionul într-un vector ce sugerează esența fiecărei curse sportive: dinamică, determinare, curaj, anduranță și viteză de reacție. Aceste calități de cursă sportivă vor fi și ale Lead, o publicație ce-și asumă o perspectivă nouă, diferită de cea a presei sportive din România. O publicație cu fair-play jurnalistic, proaspătă și adaptată dispozitivelor și canalelor moderne de comunicare, și unei noi generații de cititori.
Simbolul din logo – stadionul văzut de sus – vorbește despre abordarea 360º a publicației, care își dorește să ofere atenție tuturor sporturilor relevante pentru români, de multe ori uitate de presa consacrată.
Lead e un paragraf nou în presa sportivă din România, în avantajul cititorilor”, ne-a spus Adriana Liuțe, managing partner la Storience.
-
„One in a million” | Mulțumim, Helmuth Duckadam!
acum 2 săptămâni