LEAD
Lead

Perspective: „Logo-ul Lead e o privire de sus asupra stadionului, văzut ca un templu al sportului”

3 decembrie 2015
Adrian Țoca
1 comentariu

Printre multele lucruri frumoase care s-au întâmplat pentru ca Lead.ro să devină posibil în forma pe care o vedeți, la loc de frunte este logo-ul. Ca în orice poveste de creație, n-a fost câtuși de puțin simplu, dar am avut norocul să fim înțeleși, sprijiniți și inspirați de un partener nemaipomenit. Suntem incredibil de mândri de logo-ul Lead, realizat de agenția de branding Storience și suntem norocoși să pornim la drum cu o identitate vizuală care ne reprezintă și ne face să ne simțim confortabili.

Ca și la Treizecizero, aspectul vizual este una dintre prioritățile noastre, iar rezultatul final ni se pare curajos, dinamic, nou și îndrăzneț, în ton cu designul realizat cu multă răbdare de Livedesign, partenerul de nădejde al Treizecizero și, acum, al Lead. Logo-ul strigă sport, cum ni s-a spus, la un moment dat. Și a avut o concurență strașnică în setul de propuneri inițiale al Storience, cu alte două variante de asemenea foarte bune. Le mulțumim mult-mult tuturor celor care au contribuit la aspectul vizual al Lead, pentru răbdare și profesionalism, pentru că au crezut în proiectul nostru și pentru l-au tratat cu atâta grijă și pasiune.

Să-i lăsăm pe cei de la Storience să ne spună ce le inspiră lor rezultatul final:

„Logo-ul Lead e o privire de sus asupra stadionului, văzut ca un templu al sportului. A bird’s eye view, cum spune englezul. Sau A Lead’s eye view, cum am spune noi acum. Adică o privire pătrunzătoare, cuprinzătoare și imparțială.

Inițiala L transformă stadionul într-un vector ce sugerează esența fiecărei curse sportive: dinamică, determinare, curaj, anduranță și viteză de reacție. Aceste calități de cursă sportivă vor fi și ale Lead, o publicație ce-și asumă o perspectivă nouă, diferită de cea a presei sportive din România. O publicație cu fair-play jurnalistic, proaspătă și adaptată dispozitivelor și canalelor moderne de comunicare, și unei noi generații de cititori.

Simbolul din logo – stadionul văzut de sus – vorbește despre abordarea 360º a publicației, care își dorește să ofere atenție tuturor sporturilor relevante pentru români, de multe ori uitate de presa consacrată.

Lead e un paragraf nou în presa sportivă din România, în avantajul cititorilor”, ne-a spus Adriana Liuțe, managing partner la Storience.

Comentează articolul
VIITOR

Cealaltă față a performanței. Înotătorul Robert Glință e forțat să stea pe loc ca să meargă înainte

FOTO: Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
26 mai 2017
Andreea Giuclea

Deși afară plouă ca într-o zi de noiembrie, pe marginea bazinului olimpic Dinamo e cald și zăpușeală cu câteva minute înainte de startul oficial al Campionatelor Internaționale de Înot ale României (25-28 mai). Sportivii se încălzesc în bazinul mic, din dreapta, sau se schimbă în costumele de concurs printre scaunele roșii din tribună; părinții și […]

Citeşte articolul
Fotbal

O victorie pentru un oraş: United câştigă Europa League şi mai risipeşte din norii strânşi deasupra Manchesterului

25 mai 2017
Danny Coposescu

Ca să începi să pui în context misiunea pe care a avut-o Manchester United în finala Europa League, trebuie să vorbeşti puţin despre rivalii ei cei mai mari. Acum 28 de ani, pe 15 aprilie, oraşul Liverpool (şi echipa sa) trăia acea traumă care a lăsat urme permanente în identitatea clubului. Teribilul accident de la […]

Citeşte articolul
Video

Cum facem să ne întrecem din nou cu cei mai puternici? Mihai Covaliu caută câteva răspunsuri

FOTO: Stefan Constantin/SPORT PICTURES
25 mai 2017
Ancuța Iosif

Într-un mai vechi interviu, Florin Bercean, coordonatorul lotului olimpic de judo, unul dintre antrenorii care a adus României o mulțime de medalii, ne-a spus că sportul este (și nu poate fi altfel decât) o reflectare a societății: când o să avem economie, când o să avem tot ce ne trebuie, o să avem și sport. […]

Citeşte articolul
Premier League

Și cu asta, basta: în afara lui Arsenal, toată lumea e mulțumită. Iată concluziile sezonului de Premier League

23 mai 2017
Danny Coposescu

S-a consumat și ultima etapă din ediţia asta de Premier League, ultimul episod dintr-un scenariu care ne lăsă – așa cum fac regizorii buni – cu câteva necunoscute. Da, titlul era deja luat, retrogradatele decise şi doar ultimul loc de Champions League rămăsese nebifat – de parcă cineva chiar se aștepta ca bietul Wenger să […]

Citeşte articolul
  • Stanley Kubrick

    Transmiteti un semnal foarte puternic cu acest logo. Felicitari, o alegere excelenta !

© 2017 Lead
Design: Live Design