LEAD
Lead

Perspective: „Logo-ul Lead e o privire de sus asupra stadionului, văzut ca un templu al sportului”

3 decembrie 2015
Adrian Țoca
1 comentariu

Printre multele lucruri frumoase care s-au întâmplat pentru ca Lead.ro să devină posibil în forma pe care o vedeți, la loc de frunte este logo-ul. Ca în orice poveste de creație, n-a fost câtuși de puțin simplu, dar am avut norocul să fim înțeleși, sprijiniți și inspirați de un partener nemaipomenit. Suntem incredibil de mândri de logo-ul Lead, realizat de agenția de branding Storience și suntem norocoși să pornim la drum cu o identitate vizuală care ne reprezintă și ne face să ne simțim confortabili.

Ca și la Treizecizero, aspectul vizual este una dintre prioritățile noastre, iar rezultatul final ni se pare curajos, dinamic, nou și îndrăzneț, în ton cu designul realizat cu multă răbdare de Livedesign, partenerul de nădejde al Treizecizero și, acum, al Lead. Logo-ul strigă sport, cum ni s-a spus, la un moment dat. Și a avut o concurență strașnică în setul de propuneri inițiale al Storience, cu alte două variante de asemenea foarte bune. Le mulțumim mult-mult tuturor celor care au contribuit la aspectul vizual al Lead, pentru răbdare și profesionalism, pentru că au crezut în proiectul nostru și pentru l-au tratat cu atâta grijă și pasiune.

Să-i lăsăm pe cei de la Storience să ne spună ce le inspiră lor rezultatul final:

„Logo-ul Lead e o privire de sus asupra stadionului, văzut ca un templu al sportului. A bird’s eye view, cum spune englezul. Sau A Lead’s eye view, cum am spune noi acum. Adică o privire pătrunzătoare, cuprinzătoare și imparțială.

Inițiala L transformă stadionul într-un vector ce sugerează esența fiecărei curse sportive: dinamică, determinare, curaj, anduranță și viteză de reacție. Aceste calități de cursă sportivă vor fi și ale Lead, o publicație ce-și asumă o perspectivă nouă, diferită de cea a presei sportive din România. O publicație cu fair-play jurnalistic, proaspătă și adaptată dispozitivelor și canalelor moderne de comunicare, și unei noi generații de cititori.

Simbolul din logo – stadionul văzut de sus – vorbește despre abordarea 360º a publicației, care își dorește să ofere atenție tuturor sporturilor relevante pentru români, de multe ori uitate de presa consacrată.

Lead e un paragraf nou în presa sportivă din România, în avantajul cititorilor”, ne-a spus Adriana Liuțe, managing partner la Storience.

Comentează articolul
Bundesliga

„Englische Woche” în Bundesliga: Dortmund își continuă marşul, Bayern încearcă să țină pasul

22 septembrie 2017
Danny Coposescu

Nemţii au o admiraţie ascunsă (nu foarte bine) faţă de fotbalul englez. Asta se vede și din numele cu care şi-au botezat etapele intermediare – „săptămâni engleze“. Se trage de la faptul că în Anglia se joacă un număr mai mare de jocuri, fără pauză de iarnă, ceea ce fascinează în Germania. Cel puţin până […]

Citeşte articolul
La Liga

Gluma se îngroaşă pentru Real Madrid: ceva e putred pe Bernabeu. Dar ce?

22 septembrie 2017
Danny Coposescu

Încă din minutul 75, o fază anunţa veşti proaste pentru Zinedine Zidane. Meciul cu Betis nu progresa tocmai conform planului, leitmotivul startului de sezon pe propriul teren, dar Vazquez scăpase pe flancul drept şi arunca o centrare la înălţime medie în careu. Din urmă venea ca un tren Gareth Bale şi timpul părea că stă […]

Citeşte articolul
GIMNASTICĂ

Cum arată drumul gimnaștilor români între Europenele de la Cluj și Mondialele de la Montreal

Mihaela Bobar / SportPictures
18 septembrie 2017
Andreea Giuclea

Gimnaștii români au intrat în linie dreaptă spre a 47-a ediție a Campionatelor Mondiale de Gimnastică Artistică, găzduite de Montreal între 2 și 8 octombrie, una specială nu doar pentru că Nadia Comăneci e purtătoarea de cuvânt. Competiția găzduită de Montreal are o însemnătate specială pentru fiecare dintre sportivii români cu șanse la podium. Într-un an post-olimpic […]

Citeşte articolul
LA LIGA

Real Madrid şi Bale trec examenul de la San Sebastian, Barcelona se desprinde în frunte, dar îl pierde pe Dembélé

18 septembrie 2017
Danny Coposescu

După cum ne aminteşte şi prezentatorul Bodgan Socol, era o vreme în care cele două Real din Spania se băteau până în ultima etapă la titlu. În era preistorică din 2002/03, când proiectul fatidic al „Galacticilor“ încă lua ochii tuturor, dar mai ales lui Florentino Perez, care ducea totul la o extremă absurdă. La finalul […]

Citeşte articolul
  • Stanley Kubrick

    Transmiteti un semnal foarte puternic cu acest logo. Felicitari, o alegere excelenta !

© 2017 Lead
Design: Live Design